Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan atau pendapat yang dinyatakan dalam blog ini adalah peribadi dan hanya dimiliki oleh pemilik blog dan tidak mewakili pendapat orang, institusi atau organisasi yang pemiliknya mungkin atau mungkin tidak berkaitan dengan kemampuan profesional atau peribadi, kecuali dinyatakan secara eksplisit.

Sebarang pandangan atau pendapat tidak bertujuan untuk memfitnah agama, kumpulan etnik, kelab, organisasi, syarikat, atau individu.

Semua kandungan yang disediakan di blog ini hanya untuk tujuan maklumat sahaja. Pemilik blog ini tidak membuat pernyataan mengenai ketepatan atau kelengkapan maklumat di laman web ini atau dijumpai dengan mengikuti pautan di laman web ini.

Pemilik tidak akan bertanggungjawab atas kesalahan atau peninggalan dalam maklumat ini dan juga untuk ketersediaan maklumat ini. Pemilik tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kehilangan, kecederaan, atau kerosakan dari paparan atau penggunaan maklumat ini.

Fail dan Imej yang boleh dimuat turun

Sebarang fail yang boleh dimuat turun, termasuk tetapi tidak terhad kepada pdf, dokumen, jpegs, png, disediakan atas risiko pengguna sendiri. Pemilik tidak akan bertanggungjawab atas kerugian, kecederaan, atau kerosakan yang disebabkan oleh fail yang rosak atau rosak.

Komen

Komen dialu-alukan. Walau bagaimanapun, pemilik blog berhak untuk mengedit atau menghapus komen yang dihantar ke blog ini tanpa pemberitahuan kerana:

  • Komen yang dianggap spam atau spam yang dipersoalkan.
  • Komen termasuk kata-kata tidak senonoh.
  • Komen yang mengandungi bahasa atau konsep yang boleh dianggap menyinggung perasaan.
  • Komen yang mengandungi ucapan kebencian, ancaman yang boleh dipercayai, atau serangan langsung terhadap individu atau kumpulan.

Pemilik blog tidak bertanggungjawab untuk kandungan dalam komen.

Penafian blog ini boleh berubah pada bila-bila masa.